jonyerg15jonyerg15

Main Audio Reviews Stats

Contact Info / Websites

AIM
JonYerg15

All 46 movie Reviews


CC: Fabric of Time CC: Fabric of Time

Rated 0 / 5 stars

GOD

YA KNOW, WHEN I SAW A CLOCK CARTOON FOR THE FIRST TIME IT WAS BAD ENOUGH. IT SUCKED BIG BALLS, BUT THEN I FOUND OUT THEY MADE A WHOLE FUCKING CREW MADE OUT OF CLOCK CARTOONERS AND SHIT??? WTF IS WRONG WITH THIS WORLD!!!!!!!!!!!



Arc Warfare Arc Warfare

Rated 4 / 5 stars

Ahhhh...

Finally something on todays top 5 that ISN'T clock. Good work!


People find this review helpful!

An Unexpected Discovery An Unexpected Discovery

Rated 0 / 5 stars

FUCKING-A

WHY MUST YOU ASSHOLES MAKE CLOCK FLASHES. CLOCKS SUCK SO MUCH AND I CAN'T BELIEVE PEOPLE WOULD ACTUALLY GIVE THESE CLOCK CARTOONS A RATING OVER 5. ITS THE LAZIEST TYPE OF CARTOONING I HAD EVER SEEN.


People find this review helpful!
CommunistLock responds:

I'd harass you over AIM, but you're a fag.


"The Fall" "The Fall"

Rated 0 / 5 stars

CLOCKS SUCK

CLOCKS ARE A WASTE OF TIME. THEY FUCKING SUCK. FIND SOMETHING ELSE TO DO WITH THE TIME THAT YOU HAVE TOO MUCH OF.



Lambi part 3 Lambi part 3

Rated 0.5 / 5 stars

wtf?

I just don't get why this made it on the top fice? It's so dumb! So pointless! So fucking worthless!


Lambi responds:

Clearly the majority of Newgrounds doesnt share your opinion.


Operation Kick Ass Operation Kick Ass

Rated 4.5 / 5 stars

kickass indeed

that was awesome...lots of explosions...just how i like it. i really liked the mecha as well. but i wonder why it didnt make it higher in the top 5?



TeH oPpOsItEs TeH oPpOsItEs

Rated 0.5 / 5 stars

god...

First of all, that music just pisses me off. It sounds so gay that it makes me want to go on a bloody rampage. Second of all, how dare you take Ryan Khatam's style of drawing...you bastard. You didn't even do a good job at copying it. Extreme animator my ass...



One Wish One Wish

Rated 0 / 5 stars

.

RUN, FOREST! RUN!

Honestly...I fell asleep half way through and woke up just in time to see him run. yippee. :-|


AligatorHead responds:

LOL!!!!! hhhahahah


"Stripped" - VHS "Stripped" - VHS

Rated 4 / 5 stars

sdfklsdhjbv

It was alright. The lack of animation was annoying after a while...because if your gonna have good animation in your film, you should finish it rather than splitting it up with shitty still images. Plus I found it sort of cheesey that the charactors were singing with the music. Thats not supposed to happen with an Anime Music Video, if its flash or not. Also, Rammstein signing in English isn't nearly as good as in German. It comes down to it that the main singer just can't speak english very well. The only english he knows is what he has to learn for the songs. Well besides all of this, I found it quite interesting and entertaining for the most part. Keep 'em up and improve where you can!


People find this review helpful!

(2004) BoogieMonster (2004) BoogieMonster

Rated 3 / 5 stars

meh

it was alright. but knox, you have to admit, you do have alot of free time, dont you? dont worry, it happens to the best of us...